شرایط گارانتی واحد نصب و راه اندازی تابلوهای برق صنعتی

خریدار هوشمند همواره به دنبال خرید کالای اصل و با کیفیت است، چرا که کالاهای تولید شده توسط کمپانی های معتبر و بزرگ که دارای واحدهای تضمین کیفیت و تحقیق و توسعه می‌باشند، از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. ما به این خواسته مشتریان خود ارج نهاده و تنها کالاهای اصل را ارائه نموده و اصالت آنها را تضمین می کنیم. در واقع برق و صنعت کاپاسیته متعهد است به عنوان اصل اول، کالای انتخابی برای مشتریان از بالاترین کیفیت برخوردار باشد. لذا ضروری است که برای انتخاب و خرید تجهیزات و خدمات مدنظر خود، دقت بیشتری به خرج بدهیم تا از آسیبهای احتمالی خرید اشتباه در امان باشیم.

اصل دوم، ارائه خدمات پشتیبانی فنی تخصصی است که همواره یکی از اهداف مهم این شرکت در راستای ارائه سرویس مطلوب به مشتریان عزیز می باشد. در این راستا گروه صنعتی کاپاسیته با فراهم نمودن ارائه خدمات پشتیبانی در روزهای کاری و همچنین امکان بازدید ادواری در صورت نیاز کارفرمایان، اقدام به‌ جذب و بکارگیری نیروهای متخصص فنی، نموده است.

به دلیل اینکه ما از اصل بودن تمامی قطعات استفاده شده اطمینان کامل داریم و این تعهد وجود دارد که شما نیز در خرید، اطمینان کامل داشته باشید، لذا تمامی تابلو برق های تولید شده توسط این شرکت دارای گارانتی قطعات داخل و عملکرد تجهیزات هستند. گارانتی در زمان ساخت شامل دو مورد است: گارانتی قطعات داخل  و گارانتی عملکرد تجهیزات.

  • گارانتی قطعات داخل: این گارانتی از نوع گارانتی محسوس و با توجه به برندهایی که مشتریان عزیز انتخاب می نمایند از قبیل برندهای اروپایی نظیر اشنایدر، نوآرک و … متغیر است.
  • گارانتی عملکرد تجهیزات: این نوع گارانتی مرتبط به نوع بستن تابلو و خدمات مهندسی است. در واقع این شرکت با توجه به طراحی، پیاده سازی و محل اجرا، عملکرد تجهیزات را تا 10 سال از لحاظ فنی، اسکلت، سیم کشی، نوع یراق، IP تابلو و … با توجه به درخواست مشتری خود، گارانتی می نماید.
  • گارانتی در شرایط زیر قابل اجرا نیست:
  • تغییرات مدار تابلو در طول استفاده
  • کم یا زیاد کردن تجهیزات داخل تابلو
  • دستکاری و بهره برداری توسط نیروهای غیرمتخصص بدون هماهنگی تیم فنی کاپاسیته
  • صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، حمل ونقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد وبرق و حوادث طبیعی.
  • استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استاندارد های تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، درخواست نصب محصولات، تعمیرات، رفع هرگونه خرابی و هرگونه سوال در مورد مشکلات فنی، می توانید با ما تماس حاصل فرمائید.